Divendres passat va ser l’últim dia de curs per als alumnes de 2n cicle d’infantil, de primària i de secundària.
Des del 2n cicle d’educació infantil fins a 6è d’educació primària, van compartir una gran gimcana! Va ser una jornada plena de diversió, cooperació, reptes i molts somriures.
Després de gaudir de totes les activitats, van acabar el matí amb uns gelats ben fresquets, gentilesa de l’AFA de l’escola. Moltes gràcies per aquest detall! Una bona manera d’acomiadar el curs i celebrar tots els moments viscuts aquest any.
Tot i que el curs ha acabat , l’escola continuarà oberta fins al final de juliol:
- la llar d’infants estarà en funcionament fins el 24 de juliol
- el casal d’estiu, fins el 31 de juliol.
Bon estiu a tothom!
